.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دمای زیر صفر درجه در انتظار مازندرانی ها
دمای مازندران با تداوم بارش برف به زیر صفردرجه می رسد.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی ، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به ماندگاری سامانه سرد بارشی تا پنج شنبه در استان گفت: دمای هوا روزهای آینده به شدت کاهش می یابد تا جایی که پیش بینی شده درمناطق جلگه ای و ساحلی هم با بارش برف،دما به 3 تا 4 درجه زیر صفربرسد.

 وی بارندگی متناوب ،لغزندگی جاده های کوهستانی مه آلودگی و افزایش مصرف انژی گرمایی را از دیگر پیامد فعالیت این سامانه سرد درمازندران اعلام و به تامین تجهیزات ایمنی در جاده ها و فراهم کردن تمهیدات لازم در بخشهای مختلف کشاورزی و دامی توصیه کرد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بلده با 6 و آلاشت و سیاه بیشه با 5 درجه زیر صفرسردترین و بندر امیر آباد با 12 درجه گرمترین مناطق مازندران در 24 ساعت گذشته بودند.

اسدی افزود: ،نوشهر با 116 و رامسر با 57 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی از جمعه گذشته با ورود جریانات سرد به مازندران داشتند.

وی با بیان اینکه برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات همچنان در حال باریدن است و در روزهای آینده هم ادامه می یابد گفت: تا صبح امروز درایستگاه آلاشت 33 سانتی متر ،کجور 10 ،سیاه بیشه 4 و پل سفید 3 سانتی متر بارش برف به ثبت رسید .

وی دمای ساری مرکز مازندران 24 ساعت گذشته بین حد اقل 6 و حداکثر 11 درجه در نوسان بود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.073 seconds.